03 - Case Branding viskraam

Een nette visrkaam die zich onderscheid van de gemiddelde viskraam

Voor Vishandel Louwerse verzorgde Cofus het logo, de huisstijl ontwikkeling en het sign ontwerp voor op de wagen.

Identiteit

Uit de identiteitsbepaling voor de ontwerpfase kwam naar voren dat Louwerse graag met een moderne en exclusieve uitstraling voor de dag wil komen. Veel concurrent viswagens zijn wit en matig voorzien van vormgeving, een kans om je te onderscheiden dus!

Een modern en fris ontwerp met klassieke tinten.

Om te onderscheiden van concurrenten en de kernwaarden van Louwerse te vertalen in het ontwerp zijn er duidelijke ontwerpkeuzes gemaakt. Waaronder kleurgebruik en typografie; de combinatie van blauw, goud en zilver zorgt voor een exclusievere beleving. Ondersteund door passende typografie

in vorm van een modern schreef lettertype die toch ook klassieke vibes meebrengt. Al met al duidelijk dat het een viskraam is met klasse! Een gaaf project, de realisatie van de wagen laat nog even op zich wachten door de huidige coronacrisis.

Doorvoer van huisstijl op verpakkingen

Bij branding projecten levert Cofus altijd zogeheten mockups, waarin producten die passen bij het bedrijf zoals een papieren zak in de huisstijl worden gegoten om aan te tonen wat de mogelijkheden zijn en de hoe de huisstijl vorm aan neemt.

⚔️ Vrijblijvend eens sparren? Neem contact op!
Bekijk cases